#MakeOver: De slaapkamer

Wéér begon het te kriebelen: ik wilde de slaapkamer veranderen. Daarom begon ik te bedenken wat ik wilde en hoe ik dit kon aanpakken. In deze blog laat ik zien hoe ik ons droomwereldje heb veranderd.

In de slaapkamer hingen eerst twee toffe posters van Kunst in Kaart, waar je je favoriete stad gewoon mee in huis kunt halen. Super leuk! Dit combineerde ik met een dekbedovertrek met een grafisch dessin. Ik ben fan van de HEMA, dus beide haalde ik daar! Ik wilde een warme sfeer in de slaapkamer, een beetje een hotelgevoel. De eerste stap was om het dekbedovertrek te veranderen voor een effen kleur.

In de woonkamer hebben we deze blauwe kleur, en de kussens had ik ook al. Toen ik de nieuwe dekbedovertrekken kocht, plaatste ik direct de kussens erbij. Dit bracht mij op het idee om de blauwe kleur van de woonkamer hier te doen. Het nisje om het bed was perfect voor dit! En ik kon direct gaan nadenken over een nieuwe kleur voor in de woonkamer.

Foto 15-09-18 14 02 39

Met een paar kleine aanpassingen en wisselen van spulletjes die ik al had, ziet de slaapkamer er totaal anders uit. Ik ben er ontzettend blij mee. Een donkere slaapkamer is beter voor je nachtrust, dus je droomt er ook nog fijner van! De lichtslinger kocht ik ook bij HEMA.

De volgende #MakeOver staat dus gepland voor de woonkamer…

Liefs,

Laan

p.s. Ik verkoop mijn oude dekbedovertrekken. Geïnteresseerd? Neem gerust contact op. Het is 200×200 cm en ik vraag 5,- per stuk excl. verzending

Plaats een reactie