#Kringloopgeluk: Houten stoel

Regelmatig breng ik een bezoekje aan de kringloop bij ons in het dorp. Ik vind het fantastisch om thuis te komen met een “pareltje” voor een leuk prijsje. Zo vond ik eerder een Thonet S32 stoel en onze huidige eetkamerstoelen. Ik vertel dan ook vol trots over mijn nieuwe vondsten!

Afgelopen week vond ik deze mooie houten stoel. De geweven zitting is nog in zeer goede staat. Vrijwel geen beschadigingen, dus nog heel mooi! De simpele, hoekige vorm sprak mij erg aan.

Foto 18-07-18 11 39 00

Nu staat ‘ie mooi in de woonkamer te stralen. Als we ooit groter gaan wonen, krijgt ‘ie een nog beter plekje. Bij dit soort items moet je niet lang nadenken en gewoon meenemen.

Aan stoelen kun je nooit genoeg hebben, toch?

Liefs,

Laan

2 gedachten over “#Kringloopgeluk: Houten stoel

Plaats een reactie